Po 14 godzinach renderowania na quad core QX 6700, zrobiłem dwa okluzji otoczenia oraz z głębokości przechodzi. Okluzji otoczenia przechodzi miały różne wartości promienia i zostały połączone w obrazie za pomocą Photoshopa wielokrotne warstwy.
Pierwszy z głębokości karnet został stworzony, aby zrobić mały DOF na pierwszym planie.www.pik-okna.pl Następnie była wykorzystywana jako filtr Photoshop. Drugi przebieg oo głębokość został stworzony, aby efekt mgły. Następnie zastosował Photoshop odcień i nasycenie regulacji warstwę i przeniósł się jasnością o wartości do 10, a zastosował obrazu głębokość do kanału warstwy.
Jest to prosty sposób, aby stworzyć efekt mgły, aby zapewnić głębokość. Piąty karnet powstał na listach, abym mógł mieć wybór kanału, aby ustawić litery w postprodukcji. Widać litery są bardziej widoczne na gotowym zdjęciu niż w oryginale render. Kilka regulacje korekcji kolorów zostały wykonane jako korekty warstw z wykorzystaniem masek do ukrycia i ile kosztuje oc i ac pokazać różnice w różnych obszarach obrazu. Widać kolory podświetlenia zmieniają całego obrazu.
Stworzyłem także kanał alfa, a wybrane białe części obrazu za pomocą koloru wybór zakresu). Aby uzyskać efekt filmowy zastosowałem rozmycie Gaussa (efekt glow) i „twarde” aberracji chromatycznych. Efekt ten może być wyraźnie widoczne w listach w lewym dolnym obszarze końcowym obrazie. I dodaje kolor do blasku z narzędziem kolorowania odcienia dać świecić „żółty” efekt słońce na jasnych pomieszczeniach i na innych obszarach, aby uzyskać żywe kolory w światłach.
Dodałem osób z lekkim korekcji kolorów i efekt rozmycia na kilka z nich. Zrobiłem to za pomocą typowych poleceń z tabletem Wacom. W końcu spłaszczony i zastosował wyostrzania efektu maski, dodał jeszcze kilka kolorów aberracji i winietowania obiektywu filtr (zniekształcenia).
System sygnalizacji pozarowej
Przetwarzanie dodaj 3D Render
Po 14 godzinach renderowania na quad core QX 6700, zrobiłem dwa okluzji otoczenia oraz z głębokości przechodzi. Okluzji otoczenia przechodzi miały różne wartości promienia i zostały połączone w obrazie za pomocą Photoshopa wielokrotne warstwy.
Pierwszy z głębokości karnet został stworzony, aby zrobić mały DOF na pierwszym planie.www.pik-okna.pl Następnie była wykorzystywana jako filtr Photoshop. Drugi przebieg oo głębokość został stworzony, aby efekt mgły. Następnie zastosował Photoshop odcień i nasycenie regulacji warstwę i przeniósł się jasnością o wartości do 10, a zastosował obrazu głębokość do kanału warstwy.
Jest to prosty sposób, aby stworzyć efekt mgły, aby zapewnić głębokość. Piąty karnet powstał na listach, abym mógł mieć wybór kanału, aby ustawić litery w postprodukcji. Widać litery są bardziej widoczne na gotowym zdjęciu niż w oryginale render. Kilka regulacje korekcji kolorów zostały wykonane jako korekty warstw z wykorzystaniem masek do ukrycia i ile kosztuje oc i ac pokazać różnice w różnych obszarach obrazu. Widać kolory podświetlenia zmieniają całego obrazu.
Stworzyłem także kanał alfa, a wybrane białe części obrazu za pomocą koloru wybór zakresu). Aby uzyskać efekt filmowy zastosowałem rozmycie Gaussa (efekt glow) i „twarde” aberracji chromatycznych. Efekt ten może być wyraźnie widoczne w listach w lewym dolnym obszarze końcowym obrazie. I dodaje kolor do blasku z narzędziem kolorowania odcienia dać świecić „żółty” efekt słońce na jasnych pomieszczeniach i na innych obszarach, aby uzyskać żywe kolory w światłach.
Dodałem osób z lekkim korekcji kolorów i efekt rozmycia na kilka z nich. Zrobiłem to za pomocą typowych poleceń z tabletem Wacom. W końcu spłaszczony i zastosował wyostrzania efektu maski, dodał jeszcze kilka kolorów aberracji i winietowania obiektywu filtr (zniekształcenia).
napisane przez: